Odblokowanie bankowości elektronicznej
Blokowanie/ odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
Problem z zalogowaniem do bankowości internetowej
"Nieprawidłowy Identyfikator/Hasło lub konto zostało zablokowane".
Co robić dalej?
W pierwszej kolejności wyczyść historię przeglądarki (pliki Cookie tzw. Ciasteczka oraz Pamięć podręczną) oraz uruchom ponownie przeglądarkę. Jeśli nadal nie można się zalogować może to oznaczać, że twoje konto zostało zablokowane.
Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej lub kodu PIN:
- osobiście w jednostce Banku,
- jeżeli dyspozycja odblokowania składana jest telefonicznie, warunkiem przyjęcia dyspozycji jest wypełnienie i podpisanie wniosku. Wniosek należy przesłać na adres : pomoc@bsdobrzyca.sgb.pl
Osoba przyjmująca zgłoszenie może oddzwonić do Użytkownika pod znany Bankowi numer telefonu w celu potwierdzenia dyspozycji.
Blokowanie dostępu do bankowości internetowej następuje poprzez:
- pięciokrotne wprowadzenie błędnego hasła,
- na wniosek klienta złożony w jednostce Banku,