Odblokowanie bankowości elektronicznej

Blokowanie/ odblokowanie dostępu do bankowości internetowej


Problem z zalogowaniem do bankowości internetowej

"Nieprawidłowy Identyfikator/Hasło lub konto zostało zablokowane".

Co robić dalej?

W pierwszej kolejności wyczyść historię przeglądarki (pliki Cookie tzw. Ciasteczka oraz Pamięć podręczną) oraz uruchom ponownie przeglądarkę. Jeśli nadal nie można się zalogować może to oznaczać, że twoje konto zostało zablokowane.

Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej lub kodu PIN:

  • telefonicznie na infolinii Banku pod numerem: 800 888 888
  • osobiście w jednostce Banku,
  • mailowo wysyłając wniosek o odblokowanie bankowości internetowej: Wniosek należy przesłać na adres: pomoc@bsdobrzyca.sgb.pl
    Osoba przyjmująca wniosek może oddzwonić do Użytkownika pod znany Bankowi numer telefonu w celu potwierdzenia dyspozycji.

Blokowanie dostępu do bankowości internetowej następuje poprzez:

  • trzykrotne wprowadzenie błędnego hasła,
  • na wniosek klienta złożony w jednostce Banku,

Wniosek o odblokowanie