Odblokowanie bankowości elektronicznej

Blokowanie/ odblokowanie dostępu do bankowości internetowej


Problem z zalogowaniem do bankowości internetowej

"Nieprawidłowy Identyfikator/Hasło lub konto zostało zablokowane".

Co robić dalej?

W pierwszej kolejności wyczyść historię przeglądarki (pliki Cookie tzw. Ciasteczka oraz Pamięć podręczną) oraz uruchom ponownie przeglądarkę. Jeśli nadal nie można się zalogować może to oznaczać, że twoje konto zostało zablokowane.

Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej lub kodu PIN:

  • telefonicznie na infolinii Banku pod numerem:

+48 800 888 888 (połączenie bezpłatne)

+48 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora)

  • osobiście w jednostce Banku

Blokowanie dostępu do bankowości internetowej następuje poprzez:

  • trzykrotne wprowadzenie błędnego hasła,
  • na wniosek klienta złożony w jednostce Banku,