Bezpieczeństwo kont internetowych
Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej
Przed zalogowaniem się do bankowości elektronicznej należy zweryfikować, czy certyfikat strony wystawiony jest dla Centrum Usług Internetowych przez firmę Thawte, (kliknięcie na "zatrzaśniętą kłódkę" w pasku przeglądarki). Brak "zatrzaśniętej kłódki" oznacza, że mamy do czynienia z niebezpiecznym połączeniem, w którym dane nie są szyfrowane. Zaleca się używać firewalla i oprogramowania antywirusowego, a także regularnie dokonywać aktualizacji oprogramowania na stacji roboczej korzystającej z bankowości elektronicznej. Nie należy dokonywać płatności i logować się do serwisów bankowości elektronicznej z podaniem swojego hasła w punktach bezpłatnego publicznego dostępu do Internetu - w tzw. hot-spotach.
Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej należy wylogować się używając przeznaczonej do tego opcji w aplikacji, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika.
Bank nigdy nie prosi telefonicznie ani w formie e-mail o podanie haseł lub potwierdzanie danych umożliwiających autoryzację operacji (np. login i klucz autoryzacji).
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Bankiem.
Numer telefonu przeznaczony do zastrzegania środków autoryzacji bankowości internetowej:
+48 800 888 888 (połączenie bezpłatne)
+48 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora)