Odnowiona sala obsługi Klienta w Oddziale w Dobrzycy
Rok 2017, a w szczególności końcówka wakacji to kolejna pamiętna data w historii Banku Spółdzielczego w Dobrzycy. Wtedy to po wybuchu bankomatu, w tych wyjątkowo trudnych organizacyjnie chwilach Bank spotkał się z niezwykłym odbiorem ludzkiej życzliwości zarówno ze strony klientów jak i firm współpracujących przy usuwaniu zniszczeń.
Trudny miesiąc w historii Banku
Sierpień 2017 roku był dla Banku Spółdzielczego w Dobrzycy miesiącem wyjątkowo trudnym. Media, nawet te o zasięgu ogólnopolskim, obiegły zdjęcia zniszczonego w wyniku wybuchu Banku. Nieznani sprawcy wysadzając należący do Banku bankomat zniszczyli także okna budynku, drzwi oraz meble na sali obsługi klienta.
- W tej dramatycznej sytuacji nie zostaliśmy jednak zostawieni sami sobie. Od dnia zdarzenia wspierali nas wszyscy wykonawcy, którzy każdego dnia terminowo i z wielkim zaangażowaniem wykonywali swoje prace. Tym wszystkim firmom należą się nasze najszczersze podziękowania. Co ważne nikt do kogo zwróciliśmy się o pomoc nam nie odmówił. To pokazuje z jak wielką dawką dobrego serca i życzliwości mieliśmy do czynienia w tym trudnym okresie. Ale słowa podziękowania i najwyższego uznania należą się także Policji, Grupie Interwencyjnej, a także firmie ochroniarskiej "Joker" za wyjątkowo szybką reakcję na zaistniałą sytuację kryzysową oraz za solidne wsparcie w tej trudnej sytuacji. Jedno mogę podkreślić - dzięki takiej ochronie naprawdę możemy czuć się bezpieczni - podkreśla Grażyna Palczewska Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Dobrzycy.
Zupełnie nowa jakość obsługi klienta
Ten nieplanowany remont zaowocował powstaniem zupełnie nowej sali. Od 16 października 2017 roku klienci obsługiwani są w zupełnie innych warunkach. Sala zyskała nową kolorystykę, meble i nowoczesny design. Co jednak najważniejsze podjęto decyzję o utworzeniu nowych stanowisk - tzw. dysponencko-kasjerskich. Oznacza to, że od teraz klienci mogą załatwić wszelkie swoje sprawy przy jednym okienku bankowym. Jest to na pewno duże udogodnienie dla petentów jak i dla samych pracowników, którzy w komfortowych warunkach, szybko i sprawnie wykonują wszelkie dyspozycje.
- Przy tej okazji muszę także podziękować naszym klientom oraz wszystkim pracownikom Banku za okazaną cierpliwość i wsparcie podczas prac remontowych. Był to na pewno dla nich czas pełen niedogodności i utrudnień. Jednak nie dało się odczuć z żadnej strony niezadowolenia, czy braku życzliwości - podsumowuje Grażyna Palczewska Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Dobrzycy.
Na Klientów Banku czeka jeszcze jedna niespodzianka. Już w listopadzie 2017 roku z okazji otwarcia nowej sali zaplanowano wielką promocję prowizji od wpłat gotówkowych.
Podziękowania dla wykonawców, dzięki którym sprawnie udało się odbudować zniszczenia po wybuchu.
Firmy, które z nami współpracowały w tych trudnych chwilach to:
- Artystyczna Pracownia Witraży Marcin Szorski z siedzibą w Odolanowie
- "JANBUD" Janusz Chmielarz Sp. j. z siedzibą w Rozdrażewie
- Systemy Meblowe Impet M. Kornasiewicz, A. Krupowicz Sp. j. Mysłowice
- Usługi Malarsko Tapeciarskie Marek Włoch z siedzibą w Dobrzycy
- Usługi Remontowo Budowlane Tadeusz Kostka z siedzibą w Dobrzycy
- Usługi Stolarskie Robert Leszczyński z siedzibą w Dobrzycy
- Zakład Teletechniczny "TELFON" Jan Kosmala z siedzibą w Pleszewie
- "ZIBEX" Instalatorstwo WOD. - KAN. i C.O. z siedzibą w Dobrzycy
- Z.P.H.U. JAMPOL Jacek Michalak z siedzibą w Polskich Olędrach
Dziękujemy za każdą okazaną pomoc i wspaniałą współpracę.